Äntligen fredag

publicerat i Allmänt;
Skönt med helg efter att ha jobbat en vecka med förkyldning. Ska försöka kurera mig lite under helgen. Sen blir veckan som kommer lugn. Barnen har lov och vi har bara dagis och fritids att laga mat till så det är skönt. 

I morgon blir det Norrköping med Mats och Julius. Vi ska ta en heldag med en början på busfabriken och sedan vidare till en restaurang för att äta lite mat sen blir det bio för hela slanten. Ska gå och kolla på Bolt, hört att den är väldigt bra så har höga förväntningar.

Ikväll var det tänkt att det skulle bli lungt med så blir det nog inte. Eller ja den kommer ju börja lungt. Ska ätat lite tfår ju tacos med Mats och Julius samtidigt som vi kollar på någon bra film. Sen ska jag traska över till Emma och vi hade tänkta att åka lite pulka och dricka lite vodka :) Men det inte bli allt för sent, måste ju upp tidigt i morgon.

Nej nu ska jag styra upp mig lite innan Mats och Julius kommer hem från badhuset . Sen ska jag försöka hinna förbereda för lite mat.


 

Kommentera inlägget här :