Söndag

publicerat i Allmänt;

Äntligen har de kommit en massa snö och de är ju så supermysigt. Nu har man äntligen fått lite julstämming.

Idag är den en sån här lång och tråkig dag. Idag har jag hängt tvätt, lagat mat, varit på cheapy och handlat lite grejor, vi har åkt pulka med Julius och Oskar. Nu känner ja att jag vill hitta på något skoj. MEN VAD???

Igår så gick jag upp vid nio tiden Mats och Julius drog ner på bio och sjävl så städade jag hela huset. Vid ett så kom Mats farmor och hans pappa med sambo till oss. Vi fikade lite här och sen så åkte vi ner till stora Djulö och åt julbord. Där träffade vi också upp mats bord med sambo och barn. De var jättemysigt men kallt och sen tycket jag att de inte var så mycket mat som jag hoppats på. Men vi hade iallafall en trevlig eftermiddag/kväll. 

Kommentera inlägget här :