Lördag...

publicerat i Allmänt;

Äntligen är julen över. Även om jag tycker att de är mysigt med julen så tycker jag att de är super skönt att den är över i år. Jag har haft de skit stressigt och inte mått någe vidare alls. Blir alltid sjuk lagom till jul eller nyår och den här gången blev de jul. Så nu ligger jag här i soffan och snorar och mår inge vidare. Mats är och spelar poker ikväll eller ja han åkte vid tre tiden och ja han lär väl inte komma hem fören efter nio. Får se vad han är i för skick då. Pratade med han för en stund sedan och då lät han ju skaplig men de kan hända mycket på en timme.

Nu när jag kalgat lite så måste jag ju iallafall säga att Julen var trevlig för övrigt. På julafton så komma pappa, bror och Miguel in till oss på förmiddagen för att sedan följa med på julfika hos Mats mamma och där så bjöds de på en massa kakor både hårda och mjuka. Allt var supergott!! Sen så åkte vi hem till oss och kollade på kalle sen kom Julius och då åt vi lite julmat. ( trött på den där jävla maten) Efter de så kom TOMTEN och den glädjen som man fick se i ett barns ögon den är obeskrivlig. De bara sprudlade i Julius kropp. Sen så blev de en lugn kväll.

Nu så ska jag kolla på robinsson och invänta mats...

Kommentera inlägget här :