Idol för hela slanten.....

publicerat i Allmänt;

Ja ikväll är nog en större del av Sverige bänkade framför tvn för att följa idol finalen. Jag hoppas på att Erik vinner ikväll för han är helt klart bästa av finalisterna. 

Idag så började jag mitt nya jobb nere på Stavstugan (dagis i nävertorp) där jag ska jobba som kökschef. Har ju varit på Sandbäckens kök i 1 år istället för min mamma då hon varit sjukskriven. Så idag har jag gått med Chris och lärt mig hur rutinerna på Stavstugan är. Frukost, lunch och mellis är det. Så mycket mat som möjligt ska lagas från grunden vilket jag tycker är superbra!!! Jag tycker att de skulle vara så på alla skolor men tyvärr så finns det inte personal eller pengar för att göra det. Så på måndag ska jag bjuda på korv med riktigt potatismos alltså igen jävla pulver.

I morgon så ska vi åka ut till min mamma och bosse för att såga en gran till jul och sen bjuds det på lite lunch. Eftermiddagen ska jag spendera med Emma och lite te drickande =)

Nu Idol igen....           

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ingela:

Härlig inställning till nya jobbet! Känner på mig att det här blir bra. LYCKA TILL!!!

Kommentera inlägget här :