December

publicerat i Allmänt;

Vad dålig jag är på att uppdatera men nu så. Det är redan december och den här månaden lär väl gå ännu fortare en november. Jag har adventpyntat lite här hemma. Har bytt ut alla omtag på våra vita gardiner och satt din tjocka röda band med en rosett. Har fixat lite nya kuddar till soffan med. Röda men vita hjärtan på =)

Har inte hänt så mycket de senaste veckorna. Eller jo vi är klara med renoveringen. Det blev superfint är bara ett par dörra som ska på plats ja och vi får väl se när de sker. Antar att de inte lär ske på den här sidan av året iallafall. Men jag är supernöjd med resultatet.

I morgon ska jag ha underbara, söta Sigrid här. Så då ska vi passa på och ta en lång promenad till Emma och Alice. Kommer ALice bli superglad när Sigrid kommer och hälsar på.

Nu ska jag vara lite social med min älskade Mats. Kanske krypa intill han och bara känna hans värme =)

Kommentera inlägget här :