Förkyld...

publicerat i Allmänt;

Har hänt en del sen sist jag skrev. Jag och Mats har ju varit en sväng till Italien närmare bestämt i Pisa. Var jätteskönt att komma iväg från Sverige ett tag och bara få vara med varandra.
 

Nu sitter jag hemma i soffan och glor på tv medans det är fint väder ute. Så tråkigt att inte känna sig riktigt kry. Hade tänkt hitta på något kul i helgen men det sket ju sig. Orkar ju inte göra något bara ligga i soffan och slöa och locka lite här hemma. Hoppas på att jag är lite bättre i morgon så jag kan ta en lite längre promenad eller nått. Var nere på stan i en halvtimme i dag och var helt slut efteråt.

Väntar på att Mats ska komma hem, skulle vilja ha han hemma nu men han lär nog inte dyka upp fören vid åtta tiden. Han är och spelar fotbollsmatch. Sen så skulle han ta en öl i bastu med grabbarna. Nej nu åker en film på för de är inge bra på tv .


Kommentera inlägget här :