Vecka 3

publicerat i Allmänt;

Vi är inne på dag tre på denna veckan och vi har haft fullt upp och inte kommer de bli lugnare resten av veckan. I måndags slog Öppna förskolan upp portarna igen efter 3 veckor med jullov. Så skönt att få komma hemifrån och att Leia får leka av sig. Leksakerna hemma blir snabbt tråkiga när man inte är iväg och leker med andra. Även sången på tisdagar har dragit igång och de upskattas mycket av fröken bus. Just nu är hon inne i en riktig monster period. Vill inte byta blöja, vill inte klä på sig, vill inte ha vantar eller mössa, vill inte vara still många sekund utan bara maskar sig så fort man lyfter upp henne. ENVIS lite dam så de ska bli intressant och se hur det här kommer att utvecklas under åren. Men hon har även fått en lite mer puss och kram sida. Mest på morgonen och när hon är trött på kvällen. Även dockan som hon fick i julklapp får ta del av det. Idag slog hon även till på att släta av sin kompis Olle när vi var på Öppna. Så just nu är de både horn och änglavingar som växer på lilltjejen.




Mammas lilla busunge!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Haha, när jag läste din rubrik trodde jag först att du var gravid igen. Men sen tänkte jag att det är ganska omöjligt att veta redan i vecka 3 att man är gravid. Dessutom tror jag inte att du skulle offentliggöra det så tidigt via bloggen. Haha, knäppa jag!



Ja, det var härliga pussar Olle fick av Leia härom dagen. När vi hade kommit hem och satt och lekte sa Olle plötsligt Leia.. Helt sjukt, förmodligen en slump men ändå! =)



Vi ses & hörs! Kram

Kommentera inlägget här :