ljusare tider!

publicerat i Allmänt;
Inte nog med allt som hänt i vår och sommar med ändrat familjeförhållande så har jag på det åkt åtskilda mil för en knöl i bröstet. Många prover men som tillslut visade sig vara en mjölkcysta. Väldigt vanligt att få efter man ammat och helt ofarlig. Oftast låter de dessa knölar sitta kvar eftersom de inte brukar störa men jag har haft sån smärta vissa dagar så vi beslutade att ta bort den. Igår var äntligen dagen här då den skulle bort. Var skapligt nervös innan då de var tvungna att söva mig. Men allt har gått jättebra! Men får gå på lite värktabletter här första dagarna eftersom de gör ganska så ont. Så nu ser vi framåt igen mot ljusare tider, mörkare för andra med tanke på årstiden, men inte för mig som gått i ett totalt mörker sen i april.

Kärlek till alla som funnits där och ställt upp för mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pernilla K:

Hej Anna!
Roligt att få följa dig och läsa din blogg, har precis hittat hit. Ville bara sända några kramar till dig och hoppas du mår bättre nu! Kram

2:a kommentar, skriven , av Ida:

Och kärlek till dig som är en så fin och rar vän! <3

Kommentera inlägget här :