Där jag står idag!

publicerat i Allmänt;
Här inne har de varit väldigt dött sen i april. De har ju sina orsaker så just nu vill jag blicka framåt men de kommer säkert finnas inlägg med tillbakablickar på de som varit.
 
Just nu är det mycket fokus på att få ihop vardagen med en aktiv 20 månaders när man är ensamstående. De ska lämnas på förskolan, jobbas, hämtas, lagas mat, äta, diska,städa, få ordning på lägenheten som fortfarande består av endel flyttkartonger samt en massa mys och bus med mitt lilla hjärta! Men känns som vi börjar hitta rytmen nu och jag gillar farten som finns i mitt liv!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Gillar att du är tillbaka här vännen! Och i en lite ny skepnad, precis som ditt liv. Framtiden är din, nu kan det bara bli bättre!! KRAM <3

Kommentera inlägget här :