Måndag

publicerat i Allmänt;

Måndagsmorgon och här har vi varit igång sen halv sju. Hon leker för fullt nu med lite kartonger och jag ska ta och brygga en stor kanna kaffe. Vasr vaken mellan fyra och fem inatt då Leia vaknade och var ledsen. Var riktigt orolig så tog upp henne och satt med henne i famnen och då somnade hon på stört.

Idag ska vi bege oss till mammas jobb för att hälsa på lite. Både Leia och jag behöver komma ut i friska luften. Idag är dagen då jag inte ska börja mitt nya liv som alla skriver utan jag ska börja träna ordentligt ingen. Dags att skapa lite rutiner i tränandet för det har legat på is sen vi var utomlands. Ska försöka lägga om kosten lite men inte göra några drastiska förendringar utan miska intaget av kolhydrater. Så till sommaren hoppas jag att vågen ska visa minus sju kilo och om inte så åtmistonde fem kilo. Tänker inte stressa med kilonen och hoppas på en superkropp utan ville känna mig bekväm och nöjd med mig själv!

Kommentera inlägget här :