Lurar lite...

publicerat i Allmänt;

Idag fick jag äran att ha sovmorgon och de var välbehövligt då Leia fick nått hostanfall i natt så hon vaknade och var jätte ledsen. Gick in till henne ( ja nu sover hon i eget rum och det har gått jättebra!) för att kramas lite och sen stoppa om henne igen. Men hon kom inte alls till ro och låg och små hostade hela tiden. Tog med henne inte till oss för att få sova lite men de ville hon inte alls. Började leka och skutta runt i sängen trotts att hon var jätte trött. Så tillslut tog jag med henne in till sin säng igen och där somnade hon om på bara fem minuter.

M är i väg på en promenad med Leia för en fm lur. M lär nog också ta en lite lur när han kommer tillbaka då han var uppe sent igår/natt. Själv ska jag peta i mig lite frukost och sen blir det att ta tag i lite tvätt som står och väntar på mig. Känns verkligen alltid som man har tvätt här hemma, suck!

Kommentera inlägget här :