Skit system.

publicerat i Allmänt;

Här hemma har de varit mer en lungt på fm. Vilken inte är okej efter en natt med dålig sömn. Jag har vairt irriterad till max och de tackar vi vårdcentralen för. Har man en inbokad telefontid med en läkare mellan 8.00-9.00 så ska de väl för fan ringa då. När klockan var 10.00 så ringde jag själv VC för att få prata med dom utan resultat. Försökte med alla jävla knapptryck på telefonen men inget gjorde att jag kom fram till dom direkt utan fick då telefontid vid två tiden för att få svar på varför de inte ringt. Efter säkert ett tiotal telefonsamtal utan att nå fram ringde jag till Lanstinget Södermanland och skällde ut dom för detta kassa system och sen varför de inte hört av sig. Hon kopplade mig direkt och får då prata med dom på VC. Där får jag till svar att läkaren hade problem med att komma till jobbet i morse så han ligger efter och kommer ringa under dagen när han får tid. Så dom menade att jag skulle sitta inne och vänta hela dagen på ett samtal. Skapligt irriterad så gav jag ut mitt mobilnummer så nu kan jag iallafall ta mig utanför dörren.

Har tagit en snabbpromenad med Fredrik och Linnea. Leia sover nu gott ute i vagnen och jag ska passa på och äta lite mat. Känner att blodsockret behöver skjuta i höjd så man slipper vara så jävla irriterad och grinig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Ogilla!

Kommentera inlägget här :