Planka

publicerat i Allmänt;

Oj då här har de varit dött i en veckan. Ber så hemskt mycket om ursäkt ni läsare som tittar in här varje dag och inte får nått nytt att läsa.

Har inte så mycket att skriva om veckan som gått då jag varit sjuk och inte kunnat gjort så mycket. Leia har typ klättrat på väggarna här hemma och jag har legat på soffan å glott på massa skit.

Leia sover redan för natten. Hon var så trött och hade en lite förhöjd temp så fick bli läggdags tidigt. Hon var så ledsen och gnodde som sjutton i munnen. Så antar att de där två envisa sidotänderna verkligen spricker igenom nu. Om man tittar i hennes mun ( super snabb får man vara ) så ser man sprickor där tänderna kommer fram. Måste göra så ont och tycker riktigt synd om henne.

Jag och Mats har de två senaste dagarna planerat köket så nu är de beställt och betalt. Nu är de bara den där eviga väntan på att de ska komma hem. Tyvärr så har vi fått veta att den kanske kommer under v 47 då vi är på Teneriffa. Vi hoppas att vi har turen med oss och att de kommer veckan innan. Annars är de min bror eller mammas man som får ta emot det. Visst de gör väl inget de heller men själva grejen är att de lämnar av det vid tomtgränsen sen måste man bära in det själv. Tycker inte att andra ska behöva göra de slit jobbet.

Nåväl här hemma väntas det onsdagsmys med plankastek och kanske ett glas vin. Har inte riktigt bestämt mig men vore iallafall supergott till maten.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Åh, äntligen ett nytt inlägg... ;o)

Supergott med plankstek..mums! Vin lät också väldigt gott, men jag väntar nog till på fredag. Då ska vi äta räkor och dricka vin! :o) Ha nu en riktigt mysig onsdagskväll! Kram

Kommentera inlägget här :