Vårkänslor

publicerat i Allmänt;

Tänk vad tiden går fort våran lilla tjej är nu 25 dagar gammal och växer som sjutton. Dagarna här hemma består av mycket mys med Leia och många långa promenader ute i friska luften. Igår var vi även ner till leksaksaffären och inhandlade ett Baby gym i Pingu till Leia och hon verkligen älskar det!

Äntligen så tittade solen fram idag vilket gav mig vårkänslor i hela kroppen! Så nu hoppas både jag och Leia på att värmen fortsätter att hålla i sig så man kan få byta ut den tjocka jackan och kängorna mot skinjackan och ett par snygga stövlar/tygskor.

Imorgon så är det dags för ett besök på bvc igen och jag hoppas verkligen på att hon gått upp mer i vikt och kanske till och med paserat 3000g. Hon behöver verkligen tjocka på sig lite då hon inte ens har växt i storlek 50 än. Hon är så lite och nett min lilla tjej och det går inte att förklara i ord vilken kärlek jag har till henne. Den kärleken man får tillbaka är helt enorm. Att jag kan betyda så mycket för en liten människa är helt otroligt.



Min älskade lilla flicka!

Kommentera inlägget här :