Vårjacka

publicerat i Allmänt;

Är ute efter en vårjacka eller någon tjockar tröja till lilltösen men hittar f*n ingenting. Eller jo de finns väl men allt är ju så j*vla pluttinuttit till tjejer men en massa lull lull på och jag vill inte ha en sån jacka till henne. Tänkte ta en jacka/ tjockar tröja på HM som var vit men en liten hello kitty nere i vänstra hörnet som jag tyckte var helt okej (är inte jätte förtjust i hello kitty) då den var ganska så diskret och när jag lyfter upp jackan för att titta på den ser jag två små j*vla kattöron och en stor rosett på luvan. Va f*n är alla "normala" kläder?? Finns det inget som är lite neutralt?? Visst jag skulle kunna tänka mig en ljusrosa jacka men den finns inte bara en som är ljusrosa utan de är ju som sagt en massa lull lull och möster på alla.

Så nu funderar jag skrapt på att köpa en jacka på pojkavdelningen och har nu hittat en på Lindex som jag har fastnat lite för. Nå vad tycker ni?? Kan en flicka ha denna jackan eller kommer alla tro att vi har en pojke bara för att den är blå??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

klart tjejer kan ha blått! =)

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Det är klart hon kan ha blått! Jackan var ju jättefin. Jag tycker killkläderna oftast är mycket snyggare och neutralare än tjejkläderna, det blir nog mycket shopping bland killkläderna för våran del oavsett vilket kön bebis har.

3:e kommentar, skriven , av Ida:

Åh, vilken fin jacka! Den kanske jag ska köpa till Olle! =) Fin jacka du har beställt nu förresten, gullig utan att vara för puttinuttig! =) Trevlig helg på er! kramar

4:e kommentar, skriven , av Anna:

Kommentera inlägget här :