Sover

publicerat i Allmänt;

Satt och pratade lite på barnsången om hur bra eller dåligt de små sover. Jag säger då att Leia har svårt att sova inne ( ej på natten ) och vill gärna att de rör på sig hela tiden. Helst ska man ut och gå med barnvagnen på dagarna i fler timmar. För oftast så vaknar hon när man väl kommer hem och att jag inte får så mycket gjort hemma då hon gärna vill vara med hela tiden. Men helt plötsligt efter att jag sa det så har hon nu sovit sen vi kom hem 10.30. Så jag har hunnit med en massa som att diska, ta hand om tvätten, plockat och ätit mat ( inte varje dag man hinner äta lunch). Så nu tänker jag unna mig en liten nap på soffan innan hon vaknar och vill ha mat!



Här sover hon sött ca 1 vecka gammal

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida och Olle:

Härligt att Leia har sovit så bra och tryggt inne idag! Hoppas det blir fler såna dagar, så du hinner fixa och dona med sånt som behöver göras! Var det kul på babysången idag? Vi har varit på mitt jobb och hälsat på. Barnen tyckte att Olle var jättesöt och jätteliten. De trodde han skulle vara lite större...hihi, så söta! =) Vi kan väl ses nåt nästa vecka!? Gå på babysången kanske.. Kramar från oss

2:a kommentar, skriven , av Anna svarar...:

Ja vore superkul om du ville följa med på babysång nästa vecka! Tänkte höra om jag fick komma ut till dig och hälsa på nästa vecka också. Kramar

Kommentera inlägget här :