Helgen som varit

publicerat i Allmänt;

I lördags så åkte vi ut till min mamma och Bosse för att pimpla och grilla lite korv på sjön. En mycket fin dag var de med en sol som värmde dock fick vi igen fisk. Jag och mamma gick hem lite tidigare då Leia började vakna till och var hungrig sen kom resten av skaran. Vi saknade dock familjen Franzén/Wall och familjen Franzén/Johansson men blir ju fler tillfällen för oss "barn" att träffas.
Mamma och Bosse här nu planer på att bygga ut då de blir väldigt trångt i deras hem när vi alla ska samlas och umgås. Vi räknade igen lite lätt att vi är runt 20 st nu och fler lär vi bli då alla barn inte har avlat a sig en.




Morbror Magnus med Leia ute hos mamma.

På söndagen så sov vi ut eller Mats rättare sagt och jag låg kvar i sängen och kollade på tv och matade Leia. Blev sen en promenad i det härliga vädret upp till familjen Liljedahl/Johansson för lite fika. Eftermiddagen och kvällen så stod jag i köket och bakade för fulla muggar då min bror beställt lite fikabröd till sin födelsedag den 8/3.




Morgonpigg liten tjej med sin fina Rolling Stones body




Kommentera inlägget här :