En massa fika!

publicerat i Allmänt;

Helgen som var har vairt rätt så lugn vilket har varit mycket skönt. I lördags blev det en promenad upp till familjen Hammarbäck för lite fika och sen tog vi en lugn hemmakväll med massa god mat, melodifestivalen och godis till det. Både jag och Mats var trötta så efter de blev det sängen. Gick upp tidigt på söndagen då Julius skulle åka till fjällen med farmor kl 9.00. En lång härlig frukost blev det och sen fick vi lite fika besök av Magnus, Jenny och Ellen. Så himla trevligt vi har när vi träffas vilket vi inte gör allt för ofta och nu var de länge sen sist. Något som jag tycker är lite tråkigt så nu får de inte gå allt för långt tills nästa gång vi träffas. På eftermiddagen kom Måns med Liam på lite fikabesök (mycke fika har de blivit på sista tiden) alltid lika trevligt!

Efter alla fikabesök så åkte Mats iväg på fotbollsmatch och jag tog mig en promenad med barnvagnen. Leia var så övertrött efter alla fikabesök då hon inte sovit ordetligt under hela eftermiddagen. Var en riktigt ledsen tjej som behövde tröstas och lugnas innan jag kunde lägga ner henne i vagnen. Vi han inte gå många meter så slocknade hon.

Väl hemma efter en timme så fick jag besök av min lillebror och hans tjej plus kompis. Mats kom hem vi halv åtta ungefär och var mycket glad då de vunnit. (Tackar jag för då han är en riktigt dålig förlorare) Hade inte planerat någon mat så det blev lite paj som vi hade i frysen. Alla tre var så trötta efter dagen så vi gick upp vid nio till sängen och kollade på pretty woman. Jag såg inte ens klart på filmen utan somnade nog ganska så omgående.


Kommentera inlägget här :