Vackert litet barn

publicerat i Allmänt;

Dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig men vad gjorde de. Tog en lång promenad i regnet för att få Leia att sova utan resultat. Mycket roligar att titta på bilar,träden och allt runt omkrig. Så väl hemma så blev de mat och lite vaggande så tillslut somnade hon. Ja och hon sov sen i två timmar så jag fick en hel del gjort. Svärmor, Bernth och kusin Liam kom förbi för att hämta bilen som skulle upp till Skobes på service. Magnus var även här på förmiddagen och sov i några timmar.

Även på eftermiddagen var Magnus här och även Miguel. Jag tog en lång promenad med Maria och lilla Linnea när solen tittade fram. Helt underbart med lite sol men de var synd att den inte ville stanna längre. Så en massa mys med världens goaste tjej har det blivit idag. Helt sjukt att man kan älska en liten männsika så mycket. Så fort hon ler så blir jag helt varm och jag smälter. Ögonen blir lätt fyllda av små tårar av lycka när jag tänker på vilken tur jag har som fått något så vackert som ett litet barn, en dotter, en liten Leia!



Min fina lilla tjej!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Ja, visst är det fantastiskt att vara förälder! Att vara mamma innebär villkorslös kärlek; som jag älskar min fina lilla son! Vilken tur vi har som fick våra fina ungar! Och de ska ju gifta sig som vuxna, tänk vilka fina barnbarn vi kommer få..hahaha. Ha en fortsatt bra helg!! Kram kram

Kommentera inlägget här :