Seg söndag

publicerat i Allmänt;

Ja fy sjutton för denna dag seg som sirap har den varit. Dagen började redan kl sex i morse då Leia var vaken och låg och bubblade en massa i sin säng. Så det var bara att masa sig upp. Blev lite frukost för mig och lillskruttan och lite mys i soffan. Leia blev snabbt trött igen så vi gick upp och la oss vid halv åtta och sov en timme till. Blev en lång promenad på förmiddagen, pappa och Gunilla kom på em och hjälpte mig sätta in badkaret som jag fått. Mats och Julius vet inget så det är en liten överaskning tills dom kommer hem. Pappa tog med våran gamla diskmaskin som har stått i köket och tagit plats. Jag och Leia tog en liten nap på em också på en timme, så skönt men man blir fruktansvärt seg efteråt.

Leia sover nu för natten sen kl sju. Jag har intagt soffan för länge sen och lär nog bli kvar här resten av kvällen med. Brorsan skulle titta förbi sen och hålla mig lite sällskap. Ska försöka komma i säng skapligt idag så man slipper ha flera kilo grus i ögonen i morgon när jag vaknar.




Leia ligger i vagnen och myser med sin gosekanin!

Kommentera inlägget här :