Jag vill ha sol!

publicerat i Allmänt;

Usch vilket väder vi haft idag och var har solen tagit vägen. Eller ja nu på kvällen lyser den så fint men då kan ju inte jag nyttja den då Leia ligger och sover. Idag har vi haft besök av svärmor/farmor och Bernth, blev lite fika och massa prat. Så skönt att få lite sällskap då dagarna är så sega just nu. Mats och Julius kommer hem i morgonnatt och jag längtar så mycket tills dess. Känns som Mats har varit borta i evigheter fast de bara är en vecka. Denna kväll kommer spenderas som alla andra i soffan. Känns som all min energi for iväg med Mats men tror det har och göra med de trista vädret vi haft. För just nu när jag ser solen lyser ute så vill jag bara ta en lång promenad. Men vill inte lyfta över Leia i vagnen bara för det så får hoppas på fint väder i morgon.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna - mamma till Leia:

sv: hehe tack! det är väl typ det bästa namnet en liten tjej kan ha? ;)

Kommentera inlägget här :