Fredag

publicerat i Allmänt;

Som vanligt har jag en trött och envis liten tjej som inte vill sova. Så nu sitter vi och myser i soffan och kollar på nyhetsmorgon. Idag har vi inte direkt några planer alls utan får ta dagen som den kommer. Hade ju varit trevligt med lite sol men nej regn,regn och åter regn de närmsta dagarna. Funderar på om man skulle ta och måla mitt nyckelskåp som Mats har gjort till mig. Sen ska jag nog passa på och röja lite i Leias blivande rum så vi kan börja riva tapeter snart.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Piichas blogg:

Hej jag har en tävling på min blogg där du har möjligheten att vinna "Nail Art Fimo Canes Rods Decoration".



Kika gärna in på min blogg för mer info.



http://rockisnotdead.blogg.se/2011/july/veckans-tavling.html



Kram/Piicha

Kommentera inlägget här :