Härliga vårväder

publicerat i Allmänt;

Ja tänk vad lite sol och värme kan göra en så glad. Att vakna varje morgon av att solen letar sig in och att ha ett glad liten Leia på sin vänstra sida som bara sprudlar av glädje, de är lycka! I morse slog min solstråle upp sina blå klockan halv åtta för intag av mat. Blev ett bad för Leia och en snabb dusch för mig då babysång stod på schemat kl 9.30. Idag såg man verkligen på Leia hur mycket hon tyckte om det. Så fort Katarina(?) slutade spela på sin gitarr och vi slutade sjunga så blev hon arg och så fort vi började med nästa låt så sken hon upp som en sol! Tänk att musik kan göra en liten flicka så glad.

Efter baby-sången så följde Ida och Olle med hem för lite fika och matning av Olle. Vid 13.15 gick jag ner på stan för att möta upp mamma som skulle skämma bort Leia med en liten påsk present. De blev en söt liten klänning från KappAhl som hon ska ha på sig nu på påskafton.
Hittade även lite kläder som jag skulle kunna tänka mig ha men kände inte för att krångla in oss i någon provhytt då de var ganska så bra med folk. Så de får jag ta nästa gång jag går ner på stan vilket troligtvis är på torsdag.

I morgon ska vi börja dagen med en promenad med Sanna och Max vid 10 tiden. Sen vid 12 tiden tar jag med mig min familj bort till Fredrik, Mia, Elvira och Linnea för lite lunch. Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på!

Kommentera inlägget här :