Fredagskväll

publicerat i Allmänt;

Blä för dagens väder har inte haft lust med nått idag. Dagen har vi mest spenderat inne med en massa mys och tagit en liten promenad bort till Apoteket på sjukhuset för att inhandla lite provianter till Mats som är förkyld nu igen. Lillstumpan ligger nu och sover för natten med undantag för matning. Mats är ut och går en sväng med Mattias och jag sitter här hemma och pratar med min älskade bror som har lite kärleksproblem.

Bjuder på en liten bild på min älskade lilltjej och Mats!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna - Mamma till Lowa & bebis i magen:

Va söt hon är, värsta frillan :)

Jättefin sängstomme. Är ute efter en liknande. Vart hittar man en sån?

Kram Anna

2:a kommentar, skriven , av Anna svarar...:

Ja kaluffsen har hon nog fått i från mig. Jag såg precis ut som Leia när jag var liten!

Sängstommen köpte Mats innan han träffade mig på Sänghuset då var den träfärgad.Målade om den i höstas då jag tycker vitt är så mycket finare!

Kram

Kommentera inlägget här :