2 månader

publicerat i Allmänt;

Igår så blev lilltjejen 2 månader gammal och de firade vi med liten nya kläder till henne! Blev även en del fika igår då vi först var på babysång och fikade efter åt sen kom min farmor och farfar in och hade då med sig fikabröd. På eftermiddag/kvällen var vi på kalas hos Liam ( Julius & Leias kusin) som fyllde 3 år! Så idag blir det inge fika för mig utan försöka äta ordentligt med mat istället för de är jag en slarver med.

Idag blir det en innedag med film och massa mys för vädret är ju så tråkigt.
Blir en liten promenad vid ett tiden då vi ska till bvc för en 2 mån koll. Hoppas vi på att hon är på sitt bästa humör och att de inte blir skrikkalas.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Olle:

Hej Leia! Hur gick det för dig på 2-månaderskontrollen? Själv ska jag på 2-månaderskontroll den 20 april. Vi ses imorgon, då kan vi väl försöka hålla oss vakna samtidigt tycker jag!? Kram Olle =)

Kommentera inlägget här :