Förkylning

publicerat i Allmänt;

Idag har jag varit riktigt trött. Antar att det är den där envis förkylningen som spökar. Somnade som en stock när jag kom hem vid halv fem och sov till halv sju. Så skönt och jag lär nog inte ha några problem att somna ikväll heller. Idag ska vi ha lite vardags mys med god mat och lite film. Mats ska väl lyxa till det med lite öl och ja jag får nöja mig med loka =) Men det hade varit j*vligt gott med ett glas rött till planksteken.

 

Ja då har man gått in i vecka 18 ( v 17+ 2 idag )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna - Mamma till Lowa:

Tack för tipset, får besöka djuraffären och hoppas dom har något vi kan spraya på. Hoppas det funkar :)

2:a kommentar, skriven , av Mia Marton:

Hej Anna. Har missat att ni ska ha barn!! Gud va kul!! Grattis!! =) Alla lycka till er! //Mia Marton :)

3:e kommentar, skriven , av maria(kusin):

på fredag till lördag.. :) vi behöver inte göra något psec direkt.. skönt å komma bort å träffa dig..:) pusss

Kommentera inlägget här :