Äntligen halvvägs

publicerat i Allmänt;

Ja nu har jag gått halvvägs i graviditeten och magen växer sakta men säker. Känner mig oftast pigg och glad men ja humörsvängar finns det gott om ibland =) Bebisen har börjat röra sig ganska så mycket på kvällarna och ja nog känner jag allt lite sparkar. Supermysigt och jätte overkligt! Dock så har jag en j*vla hälsbränna som kommer och går lite som den vill. Just nu är den inte allt roligt så försöker lindra den med lite novalucol.




Bebismagen V 20 (19+1)

Nu hoppas jag att den resterande tiden går lika fort som den först.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Skönt att gått halva tiden.. Och häftigt med sparken (läste på fb)!

Har du mått bra hela tiden, eller var det mycket illamående och sånt i början? Ja, förutom halsbrännan nu då.. Hoppas allt fortsätter alldeles utmärkt! Kram!

2:a kommentar, skriven , av Madde:

Härligt! Haft samma som dig och inget hjälper förutom om man tar 1g alvedon samtidigt som nov. Hoppas det hjälper för man har det hela gravid... =( Kram

Kommentera inlägget här :