Å magen bara växer

publicerat i Allmänt;

Dålig på att uppdatera då jag är så trött på kvällarna att jag till och med sitter och sover i soffan. Inge vidare sällskap efter kl 21.00 på kvällen. Känns att man har en jobb som är tungt och krävande. Får se hur länge man orkar hålla ut och jobba. Men hoppas på att få gå 60 dagar före med havenskapspenning så ska försöka hålla ut till december. Mår för övrigt ganska så bra har lite halsbränna då och då bara.

Idag så fyller min älskade mamma år och det firades med lite god mat på Olympus. Ska även dit på Söndag på fika och då ska vi lämna över presenten också.

Till helgen så ska jag och Mats åka ner och bo på hotell och sen ta en dag på Ullared. Ska bli kul att få shoppa loss lite och då ska vi även passa på och köpa lite till bebisen. Ska även försöka hitta en höstjacka till mig som är inte allt för varm och som räcker och täcker hela magen.




V 22 ( 21+2 )




Kommentera inlägget här :