Seg lördag

publicerat i Allmänt;

Blir så trött på att min käre man alltid ska sova bort helgerna. Jag vill ju hitta på något och umgås men tydligen inte han. Han umgås hellre med sängen vilket jag tycker är skit. Så jävla långa är inte helgerna och i veckorna blir det ju inte till att man gör något då man är helt slut efter jobbet + att man är gravid och har ont i hela jävla kroppen efter en dags arbetspass.

Fast kanske inte ska klaga då han varit uppe en timme och ätit frukost med mig vid elva tiden. I morgon lär vi väl heller inte umgås så mycket då han lär ligga bakis hela jävla dagen då vi ikväll ska på fotbollsavslutning. Jag misstänker att det inte lär bli en allt för torr fest då fotbollskillar tydligen har fått öl tilldelad som livet dryck.

Nej nu ska jag upp och tjata lite till på min käre...

Kommentera inlägget här :