Ett helt fotbollslag i magen...

publicerat i Allmänt;

Helgen har varit lugn och skön eller nästan för lugn enligt mig. Men var kanske vad jag behövde för veckorna är fyllda av jobb och fix här hemma. Är så trött efter en veckas jobb så jag vet knappt var jag ska ta vägen. Kroppen är så seg, svullen och värker. Idag sa min rygg ifrån redan vid nio tiden i morse och ja då hade de bara gått två timmar av arbetsveckan. Så får se hur rolig denna vecka blir. Har iallafall skickat in havanndeskaps papprerna så nu är det bara att vänta och se. Hoppas för mitt bästa att jag får gå de där 60 dagarna innan men ja de är ju hårda så får väl inte räkna med nått. Men då tar jag ut de semesterdagarna jag har sparade för jag kommer inte att orka. Vet inte ens nu om jag kommer orka fram till den 8 dec som är de datumet jag få gå om de beviljar 60 dagar innan.

Just nu sitter jag och kollar på någon  konstig film tillsammans med Mats som han absolut tycket att vi skulle se. Jag där i mot kollar mer på datorn och försöker koncentrera mig på att skriva medans jag har ett helt fotbollslag som sparkar runt i magen ( känns det som) :) Idag fick jag även känns första spraken uppåt i magen har inte hänt förut utan bebisen brukar för de mesta sparka ner mot kissblåsan så man får springa på toa stup i kvaren för att man inte ska kissa på sig.

 

Idag gick jag in i vecka 25 (24+1)

Kommentera inlägget här :