Chokladsug...

publicerat i Allmänt;

Är så sugen på en stor fet chokladkaka men har ingen hemma. Funderar på att gå bort mot ica nära för att köpa en sen när Mats kommer hem. När jag kom hem idag från jobbet så låg det ett brev till mig från försäkringskassan och innan jag han öppna det han jag svära X antal gånger då jag trodde att jag hade glöm skickat in något papper eller att jag skrivit fel. Men till min stora förvåning när jag öppnar det så står det "belsut om havandeskapspenning" Skummar igenom fort och läser till min stora förvåning att jag får ut hela havandeskapspenningen på 60 dagar, ÖVERLYCKLIG!!!

Så nu kanske man hinner vila upp kroppen ordentligt innan bebisen ska komma. Känns riktigt bra att man bara har lite drygt en månad kvar att jobba =) Så nu måste vi bara hitta min ersättare så den hinner och se hur jag jobbar nere på Stavstugan.



  

I måndags gick jag in i vecka 26
Min våg visar just nu +6kg

Kommentera inlägget här :