Willy´s med alla katrineholmare

publicerat i Allmänt;

Dagen före midsommarafton och jag känner inte alls för nått i morgon. Skulle kunna tänka mig att bara stanna hemma. Är trött på allt för tillfället och inget känns roligt längre. Längtar verkligen till nästa fredag runt tre halv fyra tiden då jag går på semester. Känner idag att jag verkligen behöver det NU!! Men det kanske känns bättre i morgon.

Idag så var vi iväg och handlade TVÅ gånger med alla andra i katrineholm. Eller jag och Mats var i väg och handlade först och ja vi var väl på Willy´s i en timme för att de var så mycket folk. Gick fan knappt att köra. Sen var ju min bror tvungen att handla och då behövde han skjus och hjälp så ja de var ju bara att gå in på Willy´s igen och träffa alla katrineholmare. Passade även på att prova den där thaimaten som dom står och säljer i en lite vagn nere på coop parkeringer och ja de kanjag rekomendera för de var supergott!!

Väl hemma så har jag bara tagit det lugnt.

Ute på sjön med flotten.

Längtar till semestern då kan man glida runt ute hos mamma på sjön.

Kommentera inlägget här :