Midsommar...

publicerat i Allmänt;

Vet inte vad det är med mig men jag har så svårt för att komma på något att skriva. Sitter och tänker på om de finns nått kul som jag gjort de senaste dagarna men NEJ de har jag inte. Bara jobb, jobb och åter jobb. Så de ska bli så skönt att få gå på semester v 27. Längtar som fan och jag känner verkligen att jag behöver vila upp mig. De borde jag ju hinna på 5 veckor hoppas jag ;)

Midsommar på fredag och eftermiddagen ska spenderas ute på Julita gård som alltid :) Är så himla vackert där ute . Blir lite picknick i gräset och ja så kan man passa på och träffa släkten med. Kvällen kommer spenderas nere på djulö med Carro, Mathias, Troja,Milo, Börje och Seija med lite grillining och skön musik.

På lördag så tänkta jag få med mig Mats ut och käka lite någonstans men har inte kommit på var än. Är de fint väder ute så kanske de blir stadparken annars så är jag eller vi jävligt sugna på lite kina mat. Men får se vad det blir :)



På Julita gård

Kommentera inlägget här :