Fint väder

publicerat i Allmänt;

Idag är det riktigt fint väder ute. Synd bara att man inte kan utnyttja de på dagnarna då man jobbar i kök. Blir så j*vla varmt i köket och inte får man öppna heller. I dag så har jag stått och stekt en massa pannkakor till i morgon och de gör ju inte saken bättre. Så nu sitter jag här och lucktar stekflått.

Ikväll så har vi fotbollsmatch mot FLoda och de blir min andra match i KAIK och ja vi får se hur de går. SOm vanligt är jag supernervös för att jag ska göra bort mig och förstöra för de andra. Har ju bara tränat fyra gånger tillsammans med dom.

Nej nu ska jag gå upp och byta till lite svalare kläder och sen blir det ut i de fina vädret!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna - Mamma till Lowa:

Tack för tipset :) Värt att testa. Käka morötter funkar också. Men det är inte lätt ibland, haha. Gick ju i och för sig ner 21 kilo förra året innan jag blev gravid, men då fanns ju inget "amningsötsug" :) Du måste också ha gått ner endel sen skolan?

Kommentera inlägget här :