Fredagsmys

publicerat i Allmänt;
Äntligen är det fredagskväll. Har längtat som fan på att få vila upp kroppen. Mår inte alls bra idag. Började i onsdags då jag fick ont i halsen och den nbattten sov jag inte mycket. Torsdagen gick jag till jobbet och kände mig ändå skaplig men fortfarande ont i halsen. Natten till fredag var hemsk. Sov inte alls mycket och retade som fan i halsen och hostade som tusan. Men jag gick till jobbet iallafall idag och jag det gick bra men halsen och hostan har hållt i sig. NU när man varit hemma en stund och kopplat av lite ja då har febern dykt upp. Så i helgen blir man väl sängliggandes så man orkar upp till jobbet på måndag.

Mats kom och hämtade mig på jobbet idag så jag iallafall skulle slippa gå hem när man inte är helt hundra och i detta snö kaos. Vi har legat i soffan sen fyra tiden och kollat på film.Nu ska jag snart avnjuta en god middag framför let´s dance.

Kommentera inlägget här :