Blogg???

publicerat i Allmänt;
Ja varför har man blogg när man aldrig skriver i den?? Jo för att jag har tänkt att skriva men hittar alltid på en massa annat som jag måste göra innan. Sen så ligger man i soffan och ja vips så har man somnat.

Helgen har varit kanon bra. I fredags så var det lite fredagsmys sen så gick jag över en sväng till Emma och hjälpte henne förbereda lite till hennes 80-tals fest.
Gick upp ganska så skapligt på lördagen. Åt frukost och sen så gick jag ner på stan. Gjorde några riktigt bra fynd. Köpte bla en jacka för 150kr =) Den ska jag använda så fort de börjar bli lite varmt.

Kvällen bjöd på 80-tals fest hos Emma. Alla hade verkligen gått in för temat så de var superkul att se alla. Vi hade en jätte trevlig kväll men mycket skratt och skoj.
Tänkte jag skulle bjuda på några bilder men tyvärr inte idag.

Nu ska jag se på familjen annorlunda

Kommentera inlägget här :