Onsdag

publicerat i Allmänt;

Idag har jag varit super trött även fast jag somnade tidigt igår. Känner inte för att göra nått men måste väl snart gå ner i källa och hämtar tvätten och sen ta två trappor upp till övervåningen för att hänga upp den. Låter ju inte allt för kul men vem säger att man ska ha de jämt.

Mathias är här och hjälper oss att sätt upp en vägg som vi eller Mats inte får till. Jag hoppas att dom blir klara idag för jag orkar inte ha den här röran längre. Sen har ju målaren varit här och spacklat så nu ska han väl slipa och sen hoppas jag att han kastar upp tapeterna så jag kan få stor städa. Alla golv är helt vita av gips damm och slip damm. Jag har redan moppat det 5 gånger men det syns inte.

Ska nu ta mig i kragen och ta den där tvätten...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa:

Jag har slutat att städa efter snickaren o olle. Ser likadant ut igen efter 5 min. Stänger bara dörren till rummet nu =P

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja jag får helt enkelt ta och göra det även om jag tycker det är jobbigt att se skiten =)

Men när alla är klara med byggandet här då är det Mats som får ta på sig skurhandskarna och ta fram rotborsten och sitta ner på alla fyra och skura =)

Kommentera inlägget här :