Norrköping igen

publicerat i Allmänt;

Japp där har vi varit idag och kollat in lite julklappar som ska inhandlas till alla nära och kära. Sen så köpte jag en lite present till vår underbara praktikant som vi har. Hon jobbar sista dagen i morgon och hon är så duktig så hon förtjänar något fint. Var även och handlade lite mat till helgen för Julius kommer ovch då är de ju tacos som gäller och lite mys i soffan till någon bra barnfilm =)

I morgon hoppas jag att målaren kommer och tapetserar här hemma så de blir klart någon gång. Han har ju vairt här lite i veckan men då har han bara spacklat. Men nästa vecka vill jag att det ska vara klart för jag vill lägga in vårat nya golv i hallen på övervåningen.

Själv mår jag bra, är ute och går varje morgon innan jag börjar jobbet och ja det är väldigt segt att gå upp vid 05.40 när man vet att man kan sova fram till 06.30 om man inte tar den där promenaden. Men jag har ju lovat mig själv att jag ska göra det här nu iallafall fram till jul och då ska jag fan göra det.

Alice tänker på dig och din mamma. Hoppas att du kryar på dig lillstumpan!!

Kommentera inlägget här :