Måndag

publicerat i Allmänt;

Fan vad trött jag är på livet just nu. Inget känns bra och mitt livs styrs just nu utav andra. Har inget att säga till om och ska bara rätt mig efter andra och gilla läget. Är trött och ledsen fast jag borde vara den gladaste utav alla.
Håller även på och försöker komma iform eller vad man ska kalla det. Känner att det får vara slut på de här jävla slöandet i soffan med en massa skit som man stoppar i sig. Var i bra form när jag träffade Mats och tränade minst 7 dagar i veckan men nu är jag bara lat.

Så för en vecka sen så började jag med GI eller ja jag kör min egen GI metod. Har plockat bort pasta,potatis,ris och mjukt bröd ( äter ibland en skiva surdegsbröd med valnötter som är supergott!!!) Känns jättebra och är mätt mycket längre. Sen är jag ute och går ca 40min varje morgon innan jobbet. Dock är de lite tungt att gå upp men superskönt när man väl har kommit iväg.
Men jag hoppas att jag orkar gå upp den här veckan på morgonen och ta den där promenaden som jag ska göra. Just nu känns de ganska så tungt men hoppas på att veckan blir till de bättre.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kusin maria:

låt inte folk bestämma.. bra att du försöker komma iform:P då kanske du kan motivera mig oxå.. :P jag är ett fläsklegg gaga hhaa

2:a kommentar, skriven , av Anna Frisell:

Jag vet men i detta läget är de inte lätt. Ja jag hoppas att jag kan motivera andra. För mig går de kanon just nu. Känner inge sug efter att äta en massa bröd och kolhydrater. MARIA du har aldrig varit ett fläsklegg...

Kommentera inlägget här :