Irriterad...

publicerat i Allmänt;

Usch vad irriterad jag är just nu. Tapetseringen går skit dåligt och jag blir inte nöjd. Jag vill ju att det ska bli perfekt men så blir de inte. Vet inte om vi ska göra resten eller om vi tar hit någon som gör de åt oss. Jag och Mats blir typ osams när vi håller på och tapetserar och de är ju inte så jävla kul.

Just nu är Mats iväg och kollar på fotboll hos hammar. Kanske inte jag tycker att han har tid med. Jag vill att vi ska hålla på med huset men han tycker tydligen en fotbollsmatch på tv är viktigare. Hoppas att vi hinner något efter matchen. Visst jag skulle kunna göra en massa medans han inte är hemma men vissa grejor är lite svåra att göra själv.

Vill bara skrika känns det som. Vill få klart på den där jävla hallen och trappen. Vill att de ska vara klart till helgen som kommer för då har vi inte tid att göra något på en hel vecka.

Kommentera inlägget här :