...

publicerat i Allmänt;

Vaknade i morse med ett ryck och fick en känsla av att jag försovit mig. Ja och mycke riktigt så var klockan fem i sju. Jag som börjar klockan sju men som tur var har man nära till jobbet så var där fem över.

Haft mycket att göra idag då det är sista dagen för eleverna på skolan. Först så gick ena grytan sönder så blev lite stressad över att jag inte skulle hinna med att göra färdigt all mat. Men jag vart klar tio minuter innan barnen skulle komma. Sen så stod jag  i två timmar och garnerade tre smörgåstårtor som lärarna ska äta ikväll så jag hoppas att de blev nöjda. Känns iallafall superskönt att det blir lite mindre mat att laga nu. Behöver man inte känna den där stressen i kroppen som lätt dyker upp ibland. Så nu blir det till att passa på att gå igenom allt för inventeringen. Inte allt för kul men det måste ju göras.

Vad ska man hitta på ikväll då. Vill fan inte sitta hemma själv och uggla när Mats ska iväg och käka middag med lite arbetskamrater på Rhodos. Vill också äta lite god mat men jag får väl nöja mig men en matlåda från frysen -suck-



Kommentera inlägget här :