Mår inge vidare...

publicerat i Allmänt;
Ligger i soffan idag med. Mår inte alls bra men måste gå till jobbet i morgon med -suck- . Skulle ha var på sommarfest idag med jobbet men så blev det ju inte. Orkar knappt ta mig upp ur soffan så här på kvällen när man jobbat hela dagen och mått piss. Men vad gör man är det inte finns folk som kan göra ens jobb. Hoppas på att morgondagen går fort så man får gå hem och sova.

Nu är det inte långt kvar till flytten. Ska bli så kul att få komma till huset och börja fixa lite. Var ner på banken idag och la upp lånen gick ganska så fort och de var skönt för mådde inte alls bra när vi var där. Fan känns som man har snytit  ut hela jävla hjärnan snart. Ska väl åka till ikea när vi har flyttat in också. Så vi kan köpa lite nya gardinstänger och gardiner. Har ju fyra fönster som måste ha lika gardiner och jag vill ha det ganska så neutralt så det blir nog vita. Sen måste vi åka och köpa lite färg med till Julius rum. Han vill ju ha svart och ljusblå så vi har tänkt att han ska få det.

Ska ta och försöka äta lite nu. Inte för att jag är så sugen på nått för känner ju ingen smak. Men jag måste väl få i mig lite näring. Sen ska jag kolla på Twilight, sjukt bra film!

Kommentera inlägget här :