Förkyld...

publicerat i Allmänt;

Började igår med att jag hade siktont i halsen. Vaknade i morse och kände mig inte alls för bra men det bara att pallra sig iväg till jobbet. Har inte alls känt mig bra under dagen så jag gick hem vid halv två tiden. Kom hem och somnade i soffan och sov i tre timmar. Känner mig lite bättre men det är väl för jag har trycket i mig två alvedon. Har inte tid att vara borta från jobbet pga att det är så sjuk mycket att göra. Har inventeringt plus att jag ska ha Bettan gå brevid mig på onsdag för att ta över nästa vecka då jag går på semester.

Har varit hemma själv sen fem tiden. Mats är iväg och spelar fotboll i Oxelösund. Skönt att få vara lite själv när man inte mår bra.Kan passa på och sova lite och bara ligga i soffan och glo på tv. Men ska bli skönt när han kommer hem också så han kan passa upp lite på mig. Tycker om han så jävla mycket!!

Kommentera inlägget här :