Kan inte sova

publicerat i Allmänt;
När man får sova ut så är det helt omöjligt. Känner mig absolut inte pigg me inte trött heller. Men hade det varit så att man skulle iväg till jobbet idag ja då hade jag kunna legat kvar i sängen hela dagen.

Fick just tag på Emma nu så jag ska ta och kasta i mig lite frukost och sen så ska jag gå och möta henne för vi ska sola en liten stund. Sen blir det en sväng ner på stan och byta lite kläder till lilla Meja. Det är min halvbrors lillstumpan som bara är en vecka gammal. Jag vet inte vad jag tänkte på när jag tog kläder åt henne för dom var ju aldeles förstora. Dock kan man ju växa i dom men jag köpte sommarkläder och då är de ju kul att hon kan ha dom den här sommaren och inte nu i vinter. Sen blr det till att kolla på studenterna som röjer runt på sina kärror idag. Grattis till er alla!!!

Kommentera inlägget här :