Idag fyller jag år...

publicerat i Allmänt;
I morse så vakanade jag av att jag var super kissnödigt så jag traskade upp för att gå på toaletten. När jag kom ut därifrån som blev jag inmotad till sovrummet igen för jag fick gå upp då. Efter en tjugo minuter så började jag precis slumra till och då öppnas dörren och insjungandes kommer Mats och Julius. Så det blev frukost på sängen och öppna paket. Fick ett jättefint halsband som Julius hade valt ut till mig. Blev superglad =)

Vid tvåtiden idag så fick jag besök här av mamma & Bosse, pappa, farmor, bror, Miguel, Mats mamma med karl. Så ja hade fullt upp där i två timmar. Men lite skönt nu att det är över. Emma kommer förbi sen vi sex tiden och ska ta en liten fika med mig.

Annars är allt lugnt och skönt. Bara en vecka kvar nu se så har barnen på skolan sommarlov. Känns super skönt att de blir lite lugnare. Men har iallafall en ca 300 att laga mat till. Men snar går jag på semester så ska inte klaga.  Sen blir det till att börja packa nu inför flytten som sker om tre veckor. Längtar så sjukt mycket!!

Kommentera inlägget här :