I morgon smäller det...

publicerat i Allmänt;

Ja det stämmer, då tar vi vår grejor och flyttar till vårat hus. Känns så jävla skönt att få komma ifrån den här trånga lägenheten och värmen som är i den. Att bara kunna gå ut och sätta sig på gräsmattan och bara vara. Även om det kommer finnas hundra saker att göra så tänkar jag ta mig lite tid att göra det den här sommaren.

I helgen som var så åkte vi ut till mamma och bara tog det lungt. Är så skönt att vara där och man får passa på när det är så här fint väder. Vi var ute på sjön en del och fiskde och solade.


Ute på sjön med flotten.                      

I helgen så har jag fullt upp eftersom Mats jobbar och jag ska fixa i ordning så mycket som möjligt i huset. Jag ska börja med att måla Julius rum i de färger han vill ha så de blir de två kort väggarna i svart och de andra i ljusblått. Så på torsdag så ska vi iväg och köpa färg. Sen blir det till att plocka in så mycket som möjligt i alla skåp och så.

Kommentera inlägget här :