Fattar inte...

publicerat i Allmänt;
Fan blir så jävla trött på allt ibland. Den där ständiga ölen som folk måste ha eller beroendet av att man måste festa varje helg. För några år sedan festade jag också endel men det behovet har jag inte längre. Men endel värkar aldrig bli nöjda utan bara fortsätter. Jag är så trött på allt som har med alkohol att göra. Det bara förstör mellan människor och det känns som att man måste bli arg och ledsen för att de ska förstå. Finns människor som jag älskar så jävla mycket som redan har förstört ens tro att lita på dom och jag vill inte attt det ska bli fler. Att människor inte kan ge fan i den där spriten och bara vara med dom de älskar, för de gör ju ett val. Men endel har ju tydligar starkare band med spriten än med de det älskar.

Kommentera inlägget här :