Västerås

publicerat i Allmänt;
Kom hem för en halv timme sen från Västerås. Har haft en helt underbra dag. Började med att äta en räkmacka hos min moster när vi kom fram - mums- . Sen drog vi ut till Hälla för att shoppa lite. Startade med Ikea där jag absolut inte kom ut tomhänt. Kan lova att det slank ju ner en hel del värmeljus och jag är nog inte den enda som kommer där ifrån med det :)
Sedan fortsatte vi till gallerian där jag gled in på HM och inhandlade en mycket snygg kavaj och två stycken blusar. Mycket nöjd med mitt köp gick jag vidare till DinSko där jag hittade ett par ursnygga pumps med "hel" fot .


Här är ena blusen jag köpte.

Tiden rann iväg väldigt fort så vi var tvugna att fara hem och göra oss i ordning för kvällens festligheter. Vilken kväll det blev, vi hade ju inte träffat den sidan av släkten på flera år så det var mycket att prata om. Även mycket god mat och dryck, trevligt sällskap och en värmade lokal :)

Vi blev ju inte kvar så länge eftersom vi hade bestämt att åka hem ikväll. Det tycker jag nu efteråt är väldigt skönt. Att få sova i sin egen säng även om den är väldigt tom nu utan Mats. Men i morgon kommer han hem och då ska han få en bamse kram utav mig.


Kommentera inlägget här :