Orka

publicerat i Allmänt;

Sitter hemma och glor. Inte allt för kul men vad ska man göra när man inte är hundra i kroppen. Orkar inte med nått just nu förutom jobba och sova. Håller på och  tvättar också, inte allt för kul men det måste ju göras. Så skalla pallra mig ner snart och hänga upp det sista. Sen blir det till att fixa lite mat till mig och Mats. Sen en film och lite mys i soffan. Blir nog att kolla på Felon som jag inte kollade klart på sist då jag var för trött och somnade. Men ikväll får jag inte somna för Mats har nog ingen lust att se den en tredje gång.

Träffade min faster idag vid halv fyra och fick mina ljus från partylite. Ska bli kul och se om de är så bra som de utlovar att  de ska vara.Hoppas på det för dom är ju inte allt för billiga.

Nej nu ska jag ta mig i kragen och gå ner till tvätten.

Kommentera inlägget här :