Nytt försök

publicerat i Allmänt;

Jaha nu ska jag ta och börja skriva blogg igen. Gav upp det sist då jag blev utan dator för typ två år sedan. Men men bättre sent en aldrig.

Sitter hemma själv idag, känns väldigt tomt eftersom det brukar vara liv och rörelse här.
Men min pojkvän åkte upp till Sälen på en weekend med sina kompisar idag. Så i helgen får jag försöka roa mig själv. Men det blir nog väldigt lungt för jag ligger sjuk. Men ska försöka bli frisk till lördag då jag är bjuden på 75 års fest i Västerås och har chansen att träffa min släkt som jag inte träffat på många år.

Ska även passa på att shoppa loss lite när jag är i västerås då vi här i Katrineholm inte har samma utbud som där.

Nej nu får det räcka för mig idag. Ska forsätta kolla på Ärets kock 2009 sen blir det att knoppa i sängs.

Kommentera inlägget här :